núm. 27 - Setmana del 13 d'octubre del 2008

Sessió Informativa de l'European Project Semester per als estudiants de l'EPSEVG

Aquest dijous 16 d'octubre a les 12:30 a l'A23 hi haurà una sessió informativa sobre l'European Project Semester, especialment adreçada als nostres estudiants que vulguin cursar el programa a l'EPSEVG durant el segon semestre del curs 2008-2009.

Us agrairem si ens podeu ajudar a fer difusió del programa entre els estudiants de l'EPSEVG i, especialment, informar als estudiants dels cursos de 5è quadrimestre sobre aquesta sessió informativa.

Revisió dels terminals de telèfon IP del Campus de l'EPSEVG

El proper dijous dia 16 d'Octubre de 2008, es procedirà a realitzar una actualització del firmware a cada telèfon IP que hi hagi al Campus de l'EPSEVG. Un tècnic d'UPCNet anirà a cada telèfon per realitzar l'actuació.

Es convoca la 4a edició del Concurs de Postals de Nadal.

La 4a edició del Concurs de Postals de Nadal obre convocatòria per als alumnes de tots els centres escolars de Primària de les comarques del Penedès i el Garraf. Una dotació total de 1200 euros es repartirà en quatre primers premis mitjançant l'emissió de xecs-biblioteca. Les quatre postals premiades s'editaran en un pack que es posarà a la venda; els beneficis es donaran a la Fundació Joan Petit · Nens amb Càncer. A més de l'ADEG, les entitats promotores són el Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials (Penedès-Garraf), l'Escola Politècnica Superior de Vilanova (UPC) i la Delegació al Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Eleccions al Claustre: candidatures definitives i vot anticipat

Les candidatures definitves ja estan disponibles al web de les eleccions per a l'actualització anual de les persones representants del PDI i l'estudiantat en el Claustre Universitari, que es duran a terme el 22/10/08.

Des del 15/10/08 i fins el 20/10/08  es podrà realitzar el vot anticipat a SotsDirecció de l'EPSEVG

UAB-UPC: Congrés sobre universitat i sostenibilitat

Els propers dies 15, 16 i 17 d’octubre se celebrarà a l’edifici Vèrtex de la UPC, a Barcelona, la cinquena edició del congrés internacional “EMSU 2008 Una Nova Cultura del Coneixement: Universitats davant dels canvis globals per la Sostenibilitat”.
El congrés està coorganitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i el Centre Regional d’Expertesa en Educació per a la Sostenibilitat de Barcelona (RCE Barcelona), amb l’objectiu d’analitzar el paper de les universitats en la sostenibilitat i el canvi global.

Propostes per al disseny de la carpeta UPC

El termini de presentació de propostes del concurs per escollir el disseny de la carpeta de l'any vinent finalitza el 12/11/08.

Burundi, un país en reconstrucció

Amb motiu de la xerrada impartida el  passat 10 d'octubre i  fins el dia 19 d'octubre restarà exposada al vestíbul de l'Escola una mostra de fotografies que presenta Intermón Oxfam sobre el projecte que estan portant a terme a Burundi. Aquesta exposició ens permetrà prendre consciència a través de les seves imatges de la realitat en la qual malviuen en aquella zona del continent Africà, i observarem les tasques que s'hi realitzen per col·laborar en la seva recuperació.

Setmana de la Pau - Programa d'Exposicions

Del 1 al 15 d'Octubre,  hi ha 3 exposicions "Àfrica sí té solució" organitzada per la Creu Roja, "60 anys dels Drets Humans" organitzada per a les Nacions Unides i "Rostres de Dones" organitzada per Ajuda en Acció.

Conferència: "L'art de la química i la química de l'art". Dijous 16 d'Octubre, a les 19h

A càrrec de Salvador Butí i Nati Salvadó, professors de química de l'UPC.
Organitzada per l'Associació d'Amics de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer.

Xerrada:"DEL NO RES A L’EXTINCIÓ" (Organitzada per l'Aula de la Gent Gran )

A càrrec del Sr. Àngel Olivé Gatell (doctor enginyer industrial), el 15 d’octubre de 2008 a les 7 de la tarda a l'aula 21 de EPSEVG.

Visita comentada a la mostra "Goya Gravats: Caprichos y Desastres"

19 d'Octubre 2008 al Museu Victor Balaguer.

Xerrada: "Una visió geogràfica de l'Alt Aragó" (Organitzada per l'Aula de la Gent Gran )

A càrrec del Sr. Joan Tort Donada (professor de Geografia de la UB), el divendres, 17 d’octubre de 2008 a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes de l'EPSEVG.