Burundi, un país en reconstrucció

Amb motiu de la xerrada impartida el  passat 10 d'octubre i  fins el dia 19 d'octubre restarà exposada al vestíbul de l'Escola una mostra de fotografies que presenta Intermón Oxfam sobre el projecte que estan portant a terme a Burundi. Aquesta exposició ens permetrà prendre consciència a través de les seves imatges de la realitat en la qual malviuen en aquella zona del continent Africà, i observarem les tasques que s'hi realitzen per col·laborar en la seva recuperació.