núm. 417 - Setmana del 15 de gener de 2018

Acte de presentació pública del nou Rector de la UPC

El passat dimecres dia 10 de gener de 2018, a l'edifici Vèrtex, es va celebrar l'acte de presentació pública a la comunitat universitària del nou Rector de la UPC, Francesc Torres.

L'acte va comptar amb la presència del secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, el president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell, i el Rector sortint Enric Fossas, que va lliurar el bastó i la medalla de la Universitat a l’actual Rector. Per part de l'EPSEVG van assistir a l'acte el Director, Frederic Vilà, i la Sotsdirectora d'Extensió Universitària, Emília Papiol.

El nou Rector, en el seu discurs, va remarcar la seva voluntat de prioritzar temes com la recerca, la transferència de tecnologia i la docència de qualitat.

L’acte, es va poder seguir en directe per UPCtv .

Conferència de Directors d’Escoles d’Enginyeries d’Àmbit Industrial – Assemblea General

El passat divendres 12 de gener, el Director de l’EPSEVG va assistir a l’Assemblea General de la Conferència de Directors d’Escoles d’Enginyeries d’Àmbit Industrial que en aquesta ocasió es va celebrar a la "Escuela Técnica Superior de Ingeniería y Diseño Industrial – ETSIDI de la Universidad Politécnica de Madrid".

En ella es va elegir el logotip de la Conferència de Directors d’Escoles d’Enginyeria d’Àmbit Industrial, es va presentar el proper "Congreso Universitario de Innovación Educativa en las Enseñanzas Técnicas - CUIEET 2018", es va fer un intercanvi d’opinions sobre la plataforma estatal de professors de tecnologia sobre proves d’accés a la universitat i es va informar de la situació actual de títols integrats, a més de tractar altres temes d’interès comú.

Nova Temporada del European Project Semester

En poques setmanes inaugurarem l'EPS2018 que aquest curs coincidirà amb el "European Circular Design".

Això farà que un nombre rècord d'estudiants europeus i d'altres parts del món facin de casa nostra casa seva durant uns mesos. Us necessitem!

Agraïm la col·laboració a les empreses i institucions que aquest curs aportaran els seus projectes:

CDAL: Prototype machine to obtain light alloys in semi solid state

LAB: Advance watch dogs- Remote pair for marine electronics

CRAXX: Smart cities cosmetics

CALAF: Study of the European metal recycling market

MONOCROM: Waste Recycling Programme

NEÀPOLIS:  Neapolis district

NEÀPOLIS: T-Health

Igualment agraïm l'interès i l'esforç del professorat que ja s'han interessat en participar com a tutors i tutores, i obrim la porta a tot aquell PDI que estigui interessat a participar. El lema és "Projectes Multidisciplinars, Tutoria Multidisciplinar". Això vol dir que la tutoria pot ser compartida en funció del projecte i que tots i totes teniu cabuda. Animeu-vos!

Dates de les Jornades de Portes Obertes de l'EPSEVG per als futurs estudiants

Ja estan establertes les dates en les que tindran lloc les Jornades de Portes Obertes al nostre campus.

Són els dies:

• Dimecres 14 febrer,  matí 10.30h
  • Dissabte 14 d'abril,  matí, 10.30h
  • Dimecres 20 de juny,  matí 10.30h.

També podeu consultar les dates de les Jornades de Portes Obertes endreçades per graus universitaris o bé per escoles, al següent enllaç.

Tauletes digitals en préstec

Amb l'objectiu de promoure i facilitar l'ús del llibre electrònic, els usuaris UPC de la biblioteca poden agafar en préstec dues noves tauletes digitals Woxter Zen10 que estan equipades amb teclat i amb 2 sistemes operatius (Windows 10 i Android). Es poden prestar durant 2 dies, reservar amb antel·lació i renovar-los.

Taps auditius de regal

A la biblioteca regalem taps auditius per aquelles persones que necessiten aïllar-se acústicament de qualsevol remor de l'entorn. Es poden agafar lliurement al taulell de préstec.

Dimecres dia 17 de gener, festivitat de Sant Antoni Abat

El proper dimecres dia 17 de gener de 2018, se celebra la festa dels Tres Tombs, dita la festa major petita de Vilanova i la Geltrú, en honor a Sant Antoni Abat, patró de la ciutat.

Per la qual cosa la Biblioteca de l'EPSEVG i els edificis de la UPC a Vilanova romandran tancats. Per a poder accedir als edificis caldrà fer-ho amb el protocol d'un dia festiu.

Comparses 2018 a la UPC de Vilanova

Un any més, el Campus està preparat per la comparsa del proper 11 de febrer.

El preu de la inscripció és de 45 € per parella, i inclou l’esmorzar per a tots dos i el mocador. Aquest any substituirem la tradicional armilla, pel mocador.

Podeu fer la inscripció al següent enllaç .

Un cop feta la inscripció podeu realitzar el pagament al Servei d'Economia de l’Escola a la planta baixa de l'Edifici A, del 22 de gener al 2 de febrer del 2018, de 9.00 h. a 13.00 h. i els dimecres de 15.00 h. a 17.00 h.

Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al 938967705 o enviar un correu a promocio.epsevg@upc.edu.