Nova Temporada del European Project Semester

En poques setmanes inaugurarem l'EPS2018 que aquest curs coincidirà amb el "European Circular Design".

Això farà que un nombre rècord d'estudiants europeus i d'altres parts del món facin de casa nostra casa seva durant uns mesos. Us necessitem!

Agraïm la col·laboració a les empreses i institucions que aquest curs aportaran els seus projectes:

CDAL: Prototype machine to obtain light alloys in semi solid state

LAB: Advance watch dogs- Remote pair for marine electronics

CRAXX: Smart cities cosmetics

CALAF: Study of the European metal recycling market

MONOCROM: Waste Recycling Programme

NEÀPOLIS:  Neapolis district

NEÀPOLIS: T-Health

Igualment agraïm l'interès i l'esforç del professorat que ja s'han interessat en participar com a tutors i tutores, i obrim la porta a tot aquell PDI que estigui interessat a participar. El lema és "Projectes Multidisciplinars, Tutoria Multidisciplinar". Això vol dir que la tutoria pot ser compartida en funció del projecte i que tots i totes teniu cabuda. Animeu-vos!