núm. 418 - Setmana del 22 de gener de 2018

Aquesta setmana, el Consell de Direcció de la UPC s'ha celebrat a l'EPSEVG

El dilluns dia 22 de gener de 2018, a les 9.00 h. del matí a l'edifici Principal de l'EPSEVG, es va celebrar el Consell de Direcció de la UPC.

Es va comptar amb la presència del Rector, Francesc Torres, els Vicerectors, Jordi Berenguer, Gabriel Bugeda, Agustín Fernández, Santiago Gassó, Juan Jesús Pérez, Estanislau Roca i Santiago Silvestre, la Vicerectora, Núria Garrido, els Delegats del Rector, Joan Jorge i Miquel Soriano, la Secretària General, Marta de Blas, i la Cap del Gabinet del Rector, Carme Fenoll.

Acabada la reunió a les 12.00 h., i acompanyats de l'Equip Directiu de l'EPSEVG, es van visitar els grups de recerca, diferents laboratoris docents i diferents instal·lacions del Campus. La visita va finalitzar al Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques (LAB), on el Rector va ser entrevistat pel Diari de Vilanova.

El Curs Acadèmic 2018-19 a la UPC s'iniciaran sis nous estudis de Grau

La nova oferta formativa de la UPC inclou la posada en marxa de sis nous estudis de Grau per al proper Curs Acadèmic 2018-2019.

Són els següents: Enginyeria de Ciències Agronòmiques, Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, Enginyeria Geològica i Ambiental, Ciències i Tecnologies del Mar, "Industrial Technologies and Economics" i Paisatgisme.

La UPC ha presentat la proposta d'aquests estudis de grau al Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) per a la seva aprovació.

Cal ressaltar que l'EPSEVG participarà en el Grau en Ciències i Tecnologies del Mar impartint assignatures bàsiques i fent la línia d'optativitat (o d'especialització) de "Tecnologies Marines Aplicades".

Informació sobre el web del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la UPC

Aquesta és la informació relativa a normativa i procediments sobre Prevenció de Riscos Laborals que podeu trobar al web del SPRL.

Hi trobareu entre d'altres:

Informació per al PDI

Informació per al PAS

Informació per a l'estudiantat

Informació per a gestors

Programa d'ajuda per a la coordinació d'activitats empresarials (PACAE)

Informacio web SPRL

L'estudiantat de Grau de la UPC ja disposa de 4 vies per a l’assoliment de la competència en una tercera llengua

L'assoliment de la competència en una tercera llengua podrà portar-se a terme a través de 4 vies i no només amb el certificat del nivell B2 com fins ara.

Són les següents:

1. Haver obtingut com a mínim 9 ECTS corresponents a assignatures impartides completament en una 3a llengua.

2. Elaborar i defensar el treball de fi de grau en una 3a llengua.

3. Fer una estada en una universitat o empresa estrangera en el marc d’un programa de mobilitat o d’un conveni de cooperació educativa i haver obtingut un mínim de 9 ECTS.

4. Acreditar el coneixement d’una 3a llengua amb un certificat del nivell B2 (entès com a nivell complet o B2.2) o un nivell superior del Marc Europeu Comú de Referència, que és l’organisme de referència en l’aprenentatge i reconeixement de llengües.

Es pot consultar tota la informació actualitzada sobre la competència en tercera llengua en el portal d’idiomes de la UPC

Nous e-books d'astronomia i física

Teniu a la vostra disposició un nou paquet de 329 llibres electrònics de la col·lecció Physics & Astronomy d'SpringerLink editats l'any 2013.

Els nous títols són accessibles pels usuaris de la UPC a la plataforma SpringerLink mitjançant el servei eBIB.

També els trobareu al Catàleg UPC. En aquest enllaç podeu consultar el llistat.

Recordatori de l'Acte de Graduació de la Promoció 2016-17

Aquest divendres dia 26 de gener, a les 19.00 h. se celebrarà a l'Auditori Eduard Toldrà, l'Acte de Graduacio de la Promoció 2016- 2017.
En aquests ocasió, han estat 101, els titulats que hi participaran.

Targeto

Inscripció per a participar en els tribunals de les PAU 2018

Del 23 de gener i fins el 14 de febrer de 2018 s’obre el període d’inscripció per a sol·licitar la participació en els tribunals de la PAU 2018.

Les proves es faran els dies: dimarts 12, dimecres 13 i dijous 14 de juny i dimarts 4, dimecres 5 i dijous 6 de setembre.

La sol·licitud per participar s’ha de formalitzar mitjançant el portal del professorat .

Tota la informació la trobareu en el document adjunt i en aquest enllaç.

Inscripció