El Curs Acadèmic 2018-19 a la UPC s'iniciaran sis nous estudis de Grau

La nova oferta formativa de la UPC inclou la posada en marxa de sis nous estudis de Grau per al proper Curs Acadèmic 2018-2019.

Són els següents: Enginyeria de Ciències Agronòmiques, Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, Enginyeria Geològica i Ambiental, Ciències i Tecnologies del Mar, "Industrial Technologies and Economics" i Paisatgisme.

La UPC ha presentat la proposta d'aquests estudis de grau al Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) per a la seva aprovació.

Cal ressaltar que l'EPSEVG participarà en el Grau en Ciències i Tecnologies del Mar impartint assignatures bàsiques i fent la línia d'optativitat (o d'especialització) de "Tecnologies Marines Aplicades".