núm. 438 - Setmana del 18 de juny de 2018

Visita del Conseller Territori i Sostenibiliat de la Generalitat de Catalunya al LAB, aprofitant la inauguració de la Plaça del Port de Vilanova

El passat 13 de juny, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, va inaugurar la plaça del Port de Vilanova i va visitar les instal·lacions del LAB de la UPC.

Amb una superfície de 13.000 metres quadrats, es converteix en la plaça urbana més gran d’aquest municipi.

El projecte permet crear un nou pas de vianants que connecta la plaça del Port amb la Rambla de la Pau, donant continuïtat al front marítim integrant el teixit urbà amb el port.

De les 24 propostes del concurs d’idees presentat a l’any 2015, va guanyar el projecte que portava per lema Voramar, triat per un jurat pluridisciplinar. Aquesta proposta segons la Generalitat i l’Ajuntament havia de complir tres objectius: urbanitzar la plaça del Port, mantenir la visibilitat del mar des del passeig marítim i integrar el nou espai al front portuari.

Finalment, les autoritats van visitar el LAB de la UPC, on van rebre les explicacions del Director de l’EPSEVG, en Frederic Vilà.

Enllaç web al noticiari La CIUTAT del Garraf

Enllaç web a la notícia d'Eix Diari

Final Defenses i Tancament de l'EPS 2017-18

Els dies 18 i 19 de juny, s'han destinat a les Final Defenses pels estudiants internacionals que fan l'European Project Semester i el Circular Design.

L'EPS ha estat una molt bona experiència pels estudiants internacionals i també pels estudiants locals i professorat que ha participat. A tots els nostre agraïment. També a les companyies, institucions i grups de recerca que han proposat els projectes de l'EPS que s'han dut a terme en aquesta ocasió.

El divendres dia 22 de juny a les 12.00 h. es farà una petita festa de comiat al jardí de l'Escola.

Hi esteu tots / totes convidats / convidades!

La UTG de l'Escola de Camins juntament amb el grup SARTI van participar a la Festa del Mar de Badalona

El passat diumenge, 10 de juny, es va celebrar La Festa del Mar  a partir de les 10.00 h., al passeig Marítim de Badalona, a l’alçada de la platja del Pont del Petroli.

El motiu central de La Festa del Mar era afavorir el contacte de la ciutadania amb aquest espai natural i lúdic de Badalona des de múltiples perspectives.

El grup de recerca SARTI de l'EPSEVG amb la UTG de l'Escola de Camins hi va participar, junt amb diverses institucions, entitats i associacions de Badalona relacionades amb el mar.

Durant la jornada es van donar a conèixer molts aspectes dels ecosistemes marins del litoral badaloní.

EPSEVG Gaming (EG), la nova associació del Campus UPC Vilanova

El passat mes de maig es va constituir una nova associació al nostre Campus, l'EPSEVG Gaming (EG).

Les activitats que portaran a terme són:

a) Promoure i fomentar la vida al campus amb activitats, cursos i tornejos.
b) Realitzar tornejos de videojocs.
c) Organitzar i realitzar cursos i tallers sobre programació, desenvolupament d’aplicacions i creació de videojocs.
d) Realitzar tallers i tornejos de jocs de rol i taula.
e) Informar sobre activitats culturals, d’esbarjo i de foment de l’acció cooperativa i del treball en equip; organitzar-ne, i participar-hi.
f) Donar a conèixer l’EPSEVG i representar-la, creant equips per a competir amb altres universitats en l’àmbit dels videojocs.

La presidenta, és la Cristina Salas Estop.

Adreça de correu electrònic: epsevggaming@gmail.com

El curtmetratge rodat a la biblioteca: Puto boli

A l'abril us explicàvem en aquesta notícia que un grup d'alumnes de primer de la Catalonia Film School havien rodat un curtmetratge a la biblioteca, ara ja podem veure el resultat.

Dentro vídeo!

Recordatori de la celebració de la tercera JPO de l'EPSEVG del curs 2017-18

El proper dia 20 de juny a les 10.30 h., l'EPSEVG rebrà a potencials estudiants i els seus acompanyants, en la tercera JPO del curs acadèmic 2017-18.

Després de la xerrada explicativa inicial, els participants visitaran, segons les seves preferències, diferents laboratoris i espais del Campus, acabant a la Biblioteca.

Prèviament, a les 10.00 h. , a la Sala d'Actes, es farà el recoreconeixement als estudiants amb millors qualificacions obtingudes a la Prova Cangur, realitzada a l'EPSEVG el passat març.

Propera celebració de la segona Comissió Permanent de l'EPSEVG del 2018

S'informa de la propera celebració de la segona reunió de la Comissió Permanent (CP) de l'EPSEVG de l'any 2018.

Dia: Dijous, 28 de juny de 2018

Lloc: Aula Màster (Aula AA101)

Hora d'inici: 12.30 h.

Hora límit de finalització: 14.30 h.