La UTG de l'Escola de Camins juntament amb el grup SARTI van participar a la Festa del Mar de Badalona

El passat diumenge, 10 de juny, es va celebrar La Festa del Mar  a partir de les 10.00 h., al passeig Marítim de Badalona, a l’alçada de la platja del Pont del Petroli.

El motiu central de La Festa del Mar era afavorir el contacte de la ciutadania amb aquest espai natural i lúdic de Badalona des de múltiples perspectives.

El grup de recerca SARTI de l'EPSEVG amb la UTG de l'Escola de Camins hi va participar, junt amb diverses institucions, entitats i associacions de Badalona relacionades amb el mar.

Durant la jornada es van donar a conèixer molts aspectes dels ecosistemes marins del litoral badaloní.