núm. 441 - Setmana del 9 de juliol de 2018

Reconeixement al Campus UPC Vilanova per la seva inclusió social a persones amb discapacitat intel·lectual: projecte TIMOL

El passat 3 de juliol, el Campus UPC Vilanova, en el marc del Projecte TIMOL per a la inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual, va rebre un reconeixement institucional com a Institució inclusiva de la comarca del Garraf.

El Projecte TIMOL és un programa d’inclusió laboral, on participen els sis Ajuntaments de la Comarca del Garraf, el Consell Comarcal del Garraf i la Federació d’Empresaris del Gran Penedès, que pretén incorporar a persones amb necessitats especials dins de les empreses i institucions del nostre entorn.

Diploma TIMOL

7ª Jornada anual UPC Alumni

La Jornada UPC Alumni s’organitza anualment amb l’objectiu de facilitar el ‘networking’ entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat, i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

El passat 3 de juliol es va celebrar la 7a edició de la Jornada Anual UPC Alumni. Aquest any ha estat amb el lema “UPC SPIRIT”.

La Jornada es va iniciar amb les paraules de benvinguda del senyor Josep M. Vilà Solanes, president d’UPC Alumni.

A continuació, en Lluís Soldevila, UPC alumni, "goal sherpa" i conferenciant internacional sobre "be Your Best", va introduir de forma molt interessant i divertida en l’art de ser exitosos i eficients a la vida.

Va arribar el moment de trencar el gel i compartir una estona de lleure amb “UPC SPIRIT Game”, en grup amb les persones del costat i del darrera, participant en 3 blocs de preguntes sobre cultura general, sobre coneixement de la UPC i sobre títols de pel·lícules. Cada grup tenia un tipus de comandament on anava marcant les respostes escollides, aquestes quedaven enregistrades i, al final, es va premiar el grup amb més encerts.

Ja acabant, la novetat d’aquesta Jornada va ser donar el Premi UPC Alumni de l’any al millor candidat/a presentat i votat per cada club. El premi va recaure en la Sra. Laura Tremosa Bonavia, UPC Alumni, ja jubilada, que va ser la segona dona catalana i la tercera espanyola en obtenir el títol d’Enginyeria Industrial i ha estat, i encara és, lluitadora a favor de la dona, a part de molts altres mèrits.

La cloenda de la Jornada va anar a càrrec de Francesc Torres, Rector de la UPC.

Ajuts per editar i publicar revistes digitals de recerca en accés obert a la UPC

L'últim Consell de Govern va aprovar la convocatòria d'ajuts a l'edició i publicació de revistes digitals de recerca en accés obert a la UPC.

Aquest seria el resum:

• Import màxim concedit a cada revista 1.500€
  • L'ajut s'ha de destinar exclusivament a l'edició de revistes en format digital (disseny, correció, traducció, maquetació, retoc d'imatges...)
  • Termini màxim de sol·licitud: 27 de juliol
  • La marca UPC ha d'aparèixer clarament visible a les pàgines web de les revistes editades bels beneficiaris
  • Tots els articles publicats han d'estar a UPCommons
  • Tant poden optar revistes ja existents com a revistes de nova creació

Si necessiteu suport o orientacions, podeu contactar amb maria.alvarez@upc.edu.

Acord del Consell de Govern de 21-06-2018

A l'estiu, anem de visites

El passat dimecres vam anar a visitar diferents biblioteques de la UPC per tal de conèixer millor les seves instal·lacions i serveis; posar cara als companys i companyes amb els que sovint parlem per telèfon o ens enviem correus i agafar idees per aplicar a la nostra biblioteca.

Vam visitar la Biblioteca Gabriel Rector Ferraté, la Biblioteca de l'ETSEIB i la de l'ETSAB.

Propera celebració de la Comissió d'Economia i Infraestructures

S'informa de la propera celebració de la segona reunió de la Comissió d'Economia i Infraestructures (CEI) de l'EPSEVG de l'any 2018.

Dia: Dijous, 12 de juliol de 2018.

Lloc: Sala de Reunions AS004 de l’EPSEVG.

Hora d'inici: 10.30 h.

Hora d'acabament: 14.00 h.

Propera celebració de la Junta d'Escola

S'informa de la propera celebració de la tercera reunió de la Junta d'Escola (JE) de l'EPSEVG de l'any 2018.

Dia: Dijous, 19 de juliol de 2018.

Lloc: Sala de Juntes de l’EPSEVG.

Hora d'inici en primera convocatòria: 10.00 h.
Hora d'inici en segona convocatòria: 10.30 h.
Hora màxima prevista de finalització: 14.00 h.

Tall de corrent elèctric a l'EPSEVG

Per tal d'acomplir amb les normatives d'Instal·lacions Industrials i de Prevenció  de Riscos, s’informa a la comunitat de l'EPSEVG que, el proper divendres dia 3 d’agost de les 8.00 h. a les 12.00 h. del matí, es produirà un tall de corrent elèctric a l’edifici VGA (Escola), per tal de fer la revisió anual de l’estació transformadora, tal i com és preceptiu a la reglamentació corresponent.

Aquesta revisió afectarà al subministrament de llum a l’edifici VGA, i en conseqüència també afectarà als serveis telemàtics amb la resta d’edificis del Campus. Els serveis TIC de la UTG del Campus us facilitaran la tasca per a desconnectar els servidors necessaris, per tal de que no s'espatlli cap equip electrònic.
Us demanem disculpes per les molèsties que aquestes revisions us puguin ocasionar.

El Cap de UTG, José Miguel Quiñones.

Tancament dels edificis del Campus de Vilanova en període de vacances d'estiu 2018

Com ja sabeu, en Consell de Govern es va acordar el tancament dels edificis de la UPC per motiu d’estalvi energètic, durant el període de vacances d’estiu.

Per això, us comuniquem que els edificis del Campus de Vilanova romandran tancats de les 17.00 h. del dia 3 d’agost, fins a les 7.30 h. del dia 27 d’agost.

Als edificis Neàpolis, CTVG i LAB es podrà accedir com un dia festiu, és a dir, només el personal de recerca que ja té autorització segons procediment habitual.

Els serveis de la UTG del Campus de Vilanova, estem a la vostra disposició per a tot allò que us calgui, i us desitgem que tingueu un bon descans en aquestes vacances.