7ª Jornada anual UPC Alumni

La Jornada UPC Alumni s’organitza anualment amb l’objectiu de facilitar el ‘networking’ entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat, i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

El passat 3 de juliol es va celebrar la 7a edició de la Jornada Anual UPC Alumni. Aquest any ha estat amb el lema “UPC SPIRIT”.

La Jornada es va iniciar amb les paraules de benvinguda del senyor Josep M. Vilà Solanes, president d’UPC Alumni.

A continuació, en Lluís Soldevila, UPC alumni, "goal sherpa" i conferenciant internacional sobre "be Your Best", va introduir de forma molt interessant i divertida en l’art de ser exitosos i eficients a la vida.

Va arribar el moment de trencar el gel i compartir una estona de lleure amb “UPC SPIRIT Game”, en grup amb les persones del costat i del darrera, participant en 3 blocs de preguntes sobre cultura general, sobre coneixement de la UPC i sobre títols de pel·lícules. Cada grup tenia un tipus de comandament on anava marcant les respostes escollides, aquestes quedaven enregistrades i, al final, es va premiar el grup amb més encerts.

Ja acabant, la novetat d’aquesta Jornada va ser donar el Premi UPC Alumni de l’any al millor candidat/a presentat i votat per cada club. El premi va recaure en la Sra. Laura Tremosa Bonavia, UPC Alumni, ja jubilada, que va ser la segona dona catalana i la tercera espanyola en obtenir el títol d’Enginyeria Industrial i ha estat, i encara és, lluitadora a favor de la dona, a part de molts altres mèrits.

La cloenda de la Jornada va anar a càrrec de Francesc Torres, Rector de la UPC.