núm. 43 - Setmana del 23 de febrer del 2009

JORNADA SOBRE L’EEES I LA SITUACIÓ ACTUAL A LA UPC

Com a continuació a les diferents actuacions que s’estan porten a terme a l’EPSEVG per a la incorporació dels nostres estudis a l’EEES, us informem que, hi haurà una sessió formativa d’adaptació a Bolonya, per a la propera setmana. Comptarem amb la presència de la Sra. Isabel Torras, Vicegerenta de Docència i que és la persona responsable de la UPC  sobre el referent a l’EEES.

Les dades de la sessió són:

Data: 26 de febrer 2009 de 11,30 a 14h.
Lloc: Sala d'actes

No cal recordar-vos la importància que té conèixer de primera mà, com  és el cas de la Sra. Torras, i la ocasió de conèixer  la situació actual i desenvolupament del projecte de l’EEES a la nostra Universitat.

Aquesta sessió, que volem que sigui molt pràctica i de debat,  va adreçada al PAS/PDI de l’Escola.

Esperem comptar amb tots vosaltres, per tal de fer un debat el més enriquidor possibles amb les vostres aportacions.

Dissenya la samarreta de la UPC Vilanova

Posem en marxa el concurs de la samarreta de la UPC Vilanova amb l'intenció de fer-ne ús en esdeveniments diversos i d'àmbits diferents.
D’altra banda, també es vol donar difusió del nou logo de l’EPSEVG, de manera que en el disseny de la samarreta és indispensable fer-ne ús.

Poden presentar-se al concurs, els estudiants i estudiantes de l’EPSEVG que estiguin matriculats del curs 2008/2009. Les propostes es poden presentar individualment o en equip. Cada persona o equip pot presentar fins un màxim de tres propostes diferents.

Per a la proposta guanyadora, el premi serà una Wii, la producció de la samarreta i la seva difusió a l’EPSEVG, fent contar el seu nom i cognoms i la condició de primer premi del concurs.

Poden presentar-se al concurs els estudiants i estudiantes de l’EPSEVG que estiguin matriculats del curs 2008/2009. Les propostes es poden presentar individualment o en equip. Cada persona o equip pot presentar fins un màxim de tres propostes diferents i la data límit per presentar propostes serà el 17 de març.

Més informació al web de l'escola. Clica a +info

El CTVG desenvolupa un nou sistema de gestió per Serveis Educatius

El Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú ha desenvolupat un aplicatiu orientat a la gestió dels Serveis Educatius. Aquest sistema s'està implantant en els Consells Comarcals per facilitar la gestió de les beques de transport i menjador, rutes de transport, gestió d'escoles i alumnes, llistats i estadístiques, entre d'altres aspectes.

El programa s'executa directament des d'Internet, facilitant-ne la seva instal·lació i manteniment i donant accés a la plataforma des de qualsevol entorn i sistema operatiu de l'organització. Es tracta d'un desenvolupament en programari lliure modular i adaptable a les necessitats i particularitats de cada client.

Programa de gestió

La UPC i les altres universitats públiques catalanes treballaran en xarxa per ser un referent europeu

S'ha signat un conveni amb la Generalitat de Catalunya per desenvolupar l’administració electrònica als centres universitaris i agilitar tràmits, com ara el registre de documents, l’arxiu, la facturació o les votacions.

Barcelona, un referent mundial en recerca, coneixement, emprenedoria i innovació

L’Ajuntament de Barcelona, la Cambra de Comerç de Barcelona, i cinc universitats, entre elles la UPC, han signat un acord per promoure la recerca, la innovació i l'atracció de talent.

El Programa ICREA Acadèmia premia cinc investigadors de la UPC

Els investigadors de la UPC Romualdo Pastor, Maria Pau Ginebra, Marino Arroyo, Adriano Camps i Carlos Alemán han estat reconeguts pel Programa Icrea Acadèmcia, que premia l’excel·lència investigadora i la capacitat de lideratge, amb l’objectiu de motivar i retenir els professors universitaris.

Taller destinat a tot el PDI interessat: "Teambuilding Skills"

Per fer que els supervisors i mestres siguin conscients de l'EPS i de la seva filosofia de treball en equip.
Per sentir-se més còmode i segur en situacions de grup.
Per entendre la importància de la comunicació i l'habilitat d'escoltar.
Per identificar una sèrie de factors que promouen l'augment de l'eficiència en el treball en grup.
Un mètode per examinar els perfils d'equip i aplicar els resultats en una sèrie de discussió i grups de les activitats orientades.

Activitat organitzada en el marc del projecte "European project Semester" de l'EPSEVG.

Ja està obert el termini de matriculació per a tot el PDI de l'escola.

Tindrà lloc:  del 4 al 6 de març de 2009.

“ELS CASTELLS MEDIEVALS DEL PENEDÈS”

Xerrada a càrrec de Salvador Llorac Santis, investigador
Dia: divendres, 27 de febrer de 2009
Lloc: Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Av. Víctor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú