Dissenya la samarreta de la UPC Vilanova

Posem en marxa el concurs de la samarreta de la UPC Vilanova amb l'intenció de fer-ne ús en esdeveniments diversos i d'àmbits diferents.
D’altra banda, també es vol donar difusió del nou logo de l’EPSEVG, de manera que en el disseny de la samarreta és indispensable fer-ne ús.

Poden presentar-se al concurs, els estudiants i estudiantes de l’EPSEVG que estiguin matriculats del curs 2008/2009. Les propostes es poden presentar individualment o en equip. Cada persona o equip pot presentar fins un màxim de tres propostes diferents.

Per a la proposta guanyadora, el premi serà una Wii, la producció de la samarreta i la seva difusió a l’EPSEVG, fent contar el seu nom i cognoms i la condició de primer premi del concurs.

Poden presentar-se al concurs els estudiants i estudiantes de l’EPSEVG que estiguin matriculats del curs 2008/2009. Les propostes es poden presentar individualment o en equip. Cada persona o equip pot presentar fins un màxim de tres propostes diferents i la data límit per presentar propostes serà el 17 de març.

Més informació al web de l'escola. Clica a +info