Convocatòria de l'AGAUR: programa d'ajuts de mobilitat per al PAS

En data 4 de febrer de 2009 s’ha publicat al DOGC número 5311 la convocatòria del programa d’ajuts de mobilitat per al personal d’administració i serveis (PAS) i de les administracions públiques del sector universitari i de la recerca que anualment presenta l’AGAUR (Agència de Gestió Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya).

La mobilitat d’aquesta convocatòria no s’entendrà com a desplaçament per necessitats del treball, sinó per millorar el desenvolupament professional dels treballadors. L’estada s’haurà de dur a terme durant el curs acadèmic 2009/10 en institucions d’arreu de món, i la durada podrà ser entre 15 dies i 2 mesos (ampliable només en casos excepcionals i justificadament).

En trobareu informació detallada, així com els models normalitzats de sol·licitud a les pàgines web de l’AGAUR: http://gencat.net/agaur

Per a qualsevol aclariment podeu consultar la web del Servei de Relacions Internacionals de la UPC:

També podeu posar-vos en contacte amb l’Oficina de Mobilitat del PDI/PAS del Servei de Relacions Internacionals, telèfon 93 401 74 72 o email: mobilitat.pas@upc.edu.

El termini de presentació de sol·licituds a qualsevol dels registres públics de la UPC finalitzarà el 31 de març de 2009, un cop emplenades i enviades en suport electrònic a l'AGAUR.

AVIS IMPORTANT: A totes aquelles persones que vulguin presentar una sol.licitud per estades superiors al 15 dies i que tinguin previst presentar la seva sol.licitud a la convocatòria UPC d'enguany (prevista pel maig 09) se'ls valorarà positivament el fet que també la presentin en aquesta convocatòria de l'AGAUR.