Tornen les Proves Cangur

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú tornarà a ser, per vuitena vegada, una de les seus al Garraf de la setzena edició de les Proves Cangur. Gairebé 300 alumnes d’arreu de la comarca es donaran cita a l’Escola per participar en aquest certamen escolar dedicat al món de les matemàtiques. Tots els instituts del Garraf participen en la competició, tot i que, en aquesta ocasió, els centres que faran les proves al Campus són l’IES Ernest Lluch, l’IES Dolors Mallafrè, l’IES Lluch i Rafecas, l’IES Joaquim Mir, l’IES Cubelles, l’IES Les Vinyes, l’Escola El Cim i l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú. Durant 75 minuts, els participants de cada centre hauran de resoldre una trentena de qüestions relacionades amb diferents àmbits matemàtics, com ara l’aritmètica, la geometria, el càlcul, la lògica o la probabilitat. Els guanyadors passaran a una segona fase i, si també la superen, s’enduran un premi i guardó acreditatiu.