Cursos d'estiu de l'SLT

Vols comunicar millor els resultats de la recerca, acreditar el nivell d’anglès, guanyar fluïdesa a l’hora de parlar-lo o familiaritzar-te amb els aspectes principals de la llengua i la cultura xinesa? Ara pots fer tot això i moltes altres coses apuntant-te als cursos d’estiu del Servei de Llengües i Terminologia, oferts dins el marc del Pla de Llengües de la UPC.

L’oferta, que s’adreça a tota la comunitat universitària, consta de 25 activitats orientades a l’aprenentatge de llengües, la millora de la comunicació de la recerca i l’adquisició de competències comunicatives i interculturals. Així, hi trobem des de cursos virtuals d’anglès amb tutoria —tant per a finalitats generals com específiques— fins a cursos de preparació d’exàmens oficials d’anglès i català. També s’hi ofereixen activitats de pràctica informal d’anglès i cursos de redacció administrativa o per parlar en públic, entre altres.

Totes les activitats formatives tindran lloc durant el proper mes de juliol i consten de diferents modalitats, tant presencials com virtuals. En alguns casos, és possible sol•licitar el reconeixement dels cursos com  a crèdits de lliure elecció.

Més informació a http://www.upc.edu/slt