Nou Aplicatiu de Planificació d'Activitats Docents a EPSEVG

Des de l'Equip Directiu de l'EPSEVG s'ha cregut  convenient dur a terme una
planificació de les activitats docents per grup amb l'objectiu de millorar el rendiment acadèmic dels estudiants i ajudar a la planificació del treball docent del professorat (exàmens, lliuraments de treballs i pràctiques, problemes, etc.)

Per dur a terme aquesta acció s'ha creat un aplicatiu amb BBDD,  el qual és accessible des de l'aplicació que té el PDI per introduir els horaris al portal web de l'epsevg, clicant la pestanya "Planificació d'activitats".

Durant aquest quadrimestre de tardor del curs 2012/2013, l'aplicació es posarà a prova amb l'objecte de detectar possibles mancances, i l'acció de programació i supervisió d'activitats es començarà a implementar el quadrimestre de primavera.

Es convida a tot el PDI de l'Escola a provar l'aplicatiu i avaluar el seu funcionament. Podeu posar-vos en contacte amb la sotsdirectora Ester Simó  (ester@ma4.upc.edu)  per comunicar les vostres opinions.