Trans-Atlantic Project: sessió amb videoconferčncia

Els estudiants de Tècniques d'escriptura per a l'enginyeria, technical writing (TEEE) del departament de Projectes a l'Enginyeria l'EPSEVG i estudiants de Technical Writing de North Dakota State University  (NDSU, a Fargo) es trobaran per videoconferència en motiu de la sessió final de l’assignatura.

Es tracta del projecte Trans-Atlantic Project (TAP) que involucra professors i estudiants tant de comunicació tècnica com de traducció, de diferents àmbits de l’Enginyeria. L’objectiu és promoure el treball en equip i  en col·laboració en un projecte propi del món professional: la producció d'un document tècnic en anglès. Naturalment, es treballa de forma no presencial i conclou amb una videoconferència en directe que es durà a terme el dijous 19 de desembre.

Segueix amb la línia d’internacionalització de la nostra Escola donat que es tracta d’una experiència internacional per als nostres estudiants sense moure’s de casa.