OBSEA al CosmoCaixa

L’observatori submarí que SARTI  té instal·at a 4km de la costa vilanovina forma part de l'exposició 'Mediterrani: el nostre mar com mai l'havies vist' que es pot visitar al CosmoCaixa.

L’exposició vol donar a conèixer als ciutadans el mar Mediterrani des de diferents punts de vista, la comprensió científica, la riquesa de la biodiversitat, la cultura mediterrània i la investigació per la sostenibilitat.; tenint en compte que aquesta zona ha passat a ser una de les que conté uns nivells de contaminació i d’extinció d’espècies més elevat.

La recerca en l’àmbit marí també hi és present i és en aquesta secció on es pot trobar un interactiu dedicat a l’OBSEA, des d’on es pot conèixer què és un observatori submarí, accedir als diferents equips que formen part de la plataforma, conèixer algunes de les persones que treballen a l’Observatori i, capturar imatges de la càmera en directe.

L'exposició es va inaugurar el passat 10 de desembre i romandrà a Barcelona durant tot un any.

Mediterrani: el nostre mar com mai l'havies vist