Jornada sobre Doctorat Industrial al BKC: experičncies en marxa

El matí del 30 d'abril, a l'Aula Magna de la Facultat de Geologia de la UB, es portarà a terme la Jornada sobre Doctorat Industrial al BKC: experiències en marxa.

L’acte està organitzat per les Escoles de Doctorat de la UB i la UPC, amb el suport del Barcelona Knowledge Campus, i està destinat a investigadors interessats en participar en la propera convocatòria del Doctorat Industrial 2014, a doctorands i predoctorands i, també, a PAS amb funcions relacionades amb la gestió dels estudis de doctorat.

Aquesta Jornada comptarà amb la intervenció del responsable del Pla de Doctorats Industrials, de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, que parlarà de les novetats de la propera convocatòria d'aquests ajuts. També es mostraran alguns exemples de grups de recerca, procedents d’ambdues institucions, que ja estan participant en el programa i que explicaran  la seva experiència al respecte. També es comptarà amb la intervenció de doctorands i dels seus tutors a les empreses.

Més informació a doctorat.upc.edu/programes/doctorat-industrial/convocatoria-2014

Programa de Doctorat Industrial BKC UB-UPC