Fira de Novembre 2014

Des del Campus  s’han programat una sèrie d’activitats en paral·lel als dies de celebració i amb motiu a la Fira de Novembre 2014 dels dies 7, 8 i 9 de Novembre.

• Taller de Cotxes de Slot ‘Vilanova Fòrmula Team

• - L'equip d'estudiants de "Vilanova Formula Team" està construint un cotxe de fórmula per participar en una competició internacional. Per poder donar a conèixer el seu projecte, l'equip d'estudiants proposa un taller de cotxes de slot, una activitat dinàmica especialment dirigida al públic familiar.
    - Divendres 7 de les 17.30 a les 20 h i dissabte 8 de les 10.30 a les 13 h.

• Taller de Castells

- La Colla castellera Llunàtics de la UPC Vilanova presentarà un taller per acostar al públic la tradició castellera i donar a conèixer la colla universitària a l’estudiantat de la vila.
- Divendres 7 de novembre , de 17.30 a 20

Els dos tallers es realitzen al Parc de Baix a Mar.
Totes les activitats són gratuïtes.

I com ja sabeu, avui dia 5, a partir de les 17.30h, la nostra Escola obre les seves portes amb la Jornada de Portes Obertes Familiar.