Acte virtual a l'EPSEVG amb motiu del 50è Aniversari de la UPC: 'Ciència en temps de pandèmia. Conversa amb Clara Prats'

El dia 15 de desembre de 19.00 h. a 20.30 h. tindrà lloc la tertúlia en format virtual: "Ciència en temps de pandèmia. Conversa amb Clara Prats".

El Foment Vilanoví organitza el primer Tribuna en format telemàtic amb la col.laboració de l'EPSEVG. El Tribuna Vilanova es va crear en col·laboració amb el Diari de Vilanova amb l'objectiu de ser un espai on dialogar amb persones d’interès rellevant a Vilanova i la Geltrú i Catalunya de diferents àmbits d’activitat: social, jurídic, cívic, artístic, literar, entre d'altres.

En aquesta ocasió ens acompanyarà la Dra. Clara Prats, professora agregada de la UPC. Investigadora del grup de Biologia Computacional i Sistemes Complexos de la UPC, i responsable de models computacionals al Centre de Medicina Comparativa i Bioimatge de l’Institut de Recerca en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol (IGTP). La seva línia de recerca se centra en l’ús de la modelització computacional per a l’estudi de malalties infeccioses, principalment la tuberculosi, però també la malària, la malaltia del Chagas i, els últims mesos, la COVID-19.

Podeu assistir a la xerrada mitjançant l'enllaç.

Aquest esdeveniment està inclòs a l'agenda del 50è aniversari de la UPC.