Tall de corrent electrica el dimarts 18 de març

Demà dia 18 de març de 9.00 a les 11.00 hores, hi ha previst un tall del corrent elèctric que afectarà al següents espais: Consergeria, Univers, Ascensor, Administració i direcció, secretaria acadèmica, centre de càcul, serveis tècnica de laboratoris i els despatxos del 166 al 177.

A causa d'aquest tall de corrent elèctrica , es realitzarà una aturada general dels servidors i equips de comunicacions que es troben ubicats al CPD del Centre de Càlcul i aproximadament, de 8:30h fins a les 11:30h, els següents serveis deixaran de ser operatius: servidors de l'escola (web, sql, aules, càtedra, lab, fitxers...), i la xarxa de dades del campus i telefonia VoIP (Escola, Residència, Biblioteca, Neapolis, CTVG, LAB...).

Les hores son aproximades, tan bon punt es finalitzin les reparacions elèctriques, es procedirà al reinici progressiu de tot el sistema.