50è Aniversari Col.legi Enginyers Tècnics Industrials VNG

Amb motiu del 50è aniversari del COL·LEGI D’ENGINYERS TECNICS INDUSTRIALS DE VILANOVA I LA GELTRU, aquest ha programat, pel divendres 21 de novembre, uns actes que poden ser del vostre interès i als quals us convidem a assistir.

21 de novembre

Edifici Neàpolis

16:00h   “La importància de les infrastructures en el creixement econòmic”.
- Presentació Sr. L. Santiago Sánchez i Gamarra, Degà del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú.
- Sr. Antoni Soy, Secretari d’Indústria i Empresa. Departament Innovació,     Universitats i Empresa. Generalitat de Catalunya.
- Sr. Miquel Teixidó, Director Genaker. Membre del Comitè del Pacte Nacional per a la Recerca i la Innovació.
- Sr. Robert Vergés, Director Projectes i Obres I. Aigües Ter Llobregat.
- Sr. Enric Argelich, Director Expansió Zona Est. Gas Natural.
- Sr. Jesús Mª Crespo, Director Zona Llobregat. Endesa.
- Cloenda Sr. Joan Ignasi Elena, Alcalde de Vilanova i la Geltrú.

Església de Santa Maria de la Geltrú
20:30h   Concert de Corals.
Coral Isquione de Vilanova i la Geltrú,
Coral Sant Pere de Ribes
 Agrupació Polifònica de Vilafranca del Penedès.